Постинг
19.02.2018 19:55 -
За проект APOGEE
Добре дошли в блога на проект APOGEE!
Проектът APOGEE има за цел създаване и практическо валидиране на иновативна отворена софтуерна платформа за конструиране на интелигентни адаптивни видео игри за обучение. Новаторските решения на платформата определят основните цели на проекта, както следва: • изграждане, генериране и персонализиране на образователни видеоигри, основаващи се на формален описателен модел, включващ семантично структуриране на дидактическо и динамично съдържание - този амбициозен въпрос се отнася до липсата на такива платформи и инструменти в глобален аспект. Особено за използване на платформата ще бъде създадена методология за улесняване на не-ИТ специалистите в създаването на видео игри за образование; • динамично адаптиране на характеристиките на създадените образователни видеоигри според резултатите, възбудата и емоционалното състояние на отделния играч - платформата ще позволи правилата на играта, динамиката и аудио-визуалните ефекти да бъдат адаптирани неявно по време на изпълнение към промените в модела на играча; • триизмерните виртуалните играчи (герои) в играта ще използват интелигентни агенти, които отговарят на въпросите на играча, като използват знания и факти, извлечени от лексикални корпуси с учебно съдържания, като учебници и уеб страници; • валидирането както на методологията, така и на платформата за създаване на интелигентни адаптивни видеоигри ще се извърши чрез практически експерименти за създаване на игри за обучение по средновековна история на България от педагози и учители за оценка на използваемостта на платформата по отношение на използваемостта ѝ от не- ИТ професионалисти и, от друга страна, възможностите за играене и обучение с интелигентните адаптивни видеоигри, конструирани с платформата.
Проектът APOGEE има много важна интердисциплинарна мисия, която е съобразена със съвременните тенденции в развитието на сериозни игри за образование и целите на европейските изследователски програми като H2020.
Проектът е с продължителност 36 месеца и стартира през м. декември 2017г. Изпълнител е авторски колектив при кат. Софтуерни технологии на ФМИ-СУ "Св. Кл. Охридски" с ръководител проф. Боян Бончев.
Проектът APOGEE има за цел създаване и практическо валидиране на иновативна отворена софтуерна платформа за конструиране на интелигентни адаптивни видео игри за обучение. Новаторските решения на платформата определят основните цели на проекта, както следва: • изграждане, генериране и персонализиране на образователни видеоигри, основаващи се на формален описателен модел, включващ семантично структуриране на дидактическо и динамично съдържание - този амбициозен въпрос се отнася до липсата на такива платформи и инструменти в глобален аспект. Особено за използване на платформата ще бъде създадена методология за улесняване на не-ИТ специалистите в създаването на видео игри за образование; • динамично адаптиране на характеристиките на създадените образователни видеоигри според резултатите, възбудата и емоционалното състояние на отделния играч - платформата ще позволи правилата на играта, динамиката и аудио-визуалните ефекти да бъдат адаптирани неявно по време на изпълнение към промените в модела на играча; • триизмерните виртуалните играчи (герои) в играта ще използват интелигентни агенти, които отговарят на въпросите на играча, като използват знания и факти, извлечени от лексикални корпуси с учебно съдържания, като учебници и уеб страници; • валидирането както на методологията, така и на платформата за създаване на интелигентни адаптивни видеоигри ще се извърши чрез практически експерименти за създаване на игри за обучение по средновековна история на България от педагози и учители за оценка на използваемостта на платформата по отношение на използваемостта ѝ от не- ИТ професионалисти и, от друга страна, възможностите за играене и обучение с интелигентните адаптивни видеоигри, конструирани с платформата.
Проектът APOGEE има много важна интердисциплинарна мисия, която е съобразена със съвременните тенденции в развитието на сериозни игри за образование и целите на европейските изследователски програми като H2020.
Проектът е с продължителност 36 месеца и стартира през м. декември 2017г. Изпълнител е авторски колектив при кат. Софтуерни технологии на ФМИ-СУ "Св. Кл. Охридски" с ръководител проф. Боян Бончев.
Бизнес школа за предприемачи – Внимание,...
Бизнес школа за предприемачи – Владееш л...
Бизнес школа за предприемачи – Гради вър...
Бизнес школа за предприемачи – Владееш л...
Бизнес школа за предприемачи – Гради вър...
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 0
Архив